art


by worldwidelanguage

independence Day

I came to Habana just at the right time.(ちょうどいい時に、わたしはハバナに来ました。)
I didn't know that the day was Independence Day.(その日が独立記念日って知りませんでした。)
Many many people came to habana city from all over the CUBA, and paraded the streets .
Of course me too. (キューバ中からハバナ市内に集まるくらい、ほんとにたくさんの人々が集まって通りをパレードしました。もちろん私も一緒に。)
I felt that ALL people love Che Guvara.(人々が、チェ・ゲバラを心から愛しているのを感じました。)
ALL people were free for lunch and Beer the day.(その日は、ランチやビールがFREE)
One of the man, he gave me beer and he wanted to take photo from me.
His family gave me Big smile on my photo.
(1人の男性が、私にビールを持って来てくれて,彼は、彼の家族写真を私に撮ってほしかったみたい!最高の笑顔を私に贈ってくれました。)After parade ,they were dancing all day.(パレードの後、彼らは1日中踊ってました。)
I become to make family、like theirs.(彼らみたいな幸せな家族を作りたくなっちゃいました。)
b0143480_20473872.jpg

ブログランキング・にほんブログ村へ
053.gif気に入ったら↑押してください。016.gif
[PR]
by worldwidelanguage | 2009-04-27 20:51 | Chigussa's Works